Lehetett volna másképp?

Simó György, a T-Online egykori vezetője szerint a mából visszanézve rossz döntés volt, hogy betették az iWiW-et az Origo hírportál alá kilépőoldalnak, és nem próbálták meg külön cégben megtalálni a továbblépési lehetőséget. Szerinte az iWiW a vételárát még így is visszahozta, de nem használták ki a benne rejlő potenciált. Amikor már csak 84 ezren léptek fel az oldalra, a tulajdonos 2014. június 30-án lekapcsolta – Simó szerint az adatbázisa felhasználásával az iWiW-et érdemes lett volna átpozícionálni internetes kereskedőcéggé. 

Az iWiW bukása ugyanakkor törvényszerű volt: annak ellenére, hogy az origós időkben több Facebook-funkciót is lemásolt, az emberek rájöttek arra, hogy egyszerre nem lehetnek rajta több közösségi hálózaton. Amikor tömegével kezdték elhagyni az oldalt, mert az ismerősök közül egyre többen maradoztak el, a lefelé tartó spirál villámgyorsan végzett az iWiW-vel. A Facebook közben globális médiaplatformmá vált, amely a regisztráltak felhasználói szokásait monitorozva célzottan képes tartalmi és hirdetési ajánlatokat kínálni. Az iWiW nem ezen a pályán játszott – történelmi érdeme, hogy a maga területén mégis ott volt az elsők között a világon.