Szárnyalás és bukás

A WiW–iWiW váltásnál az oldalnak 120 ezer regisztrált felhasználója volt, néhány hónap után, 2006. áprilisában már 640 ezer. Már a 2005-ös fejlesztéseket is támogatta anyagilag a Magyar Telekom, 2006 tavaszán pedig a csoporthoz tartozó T-Online egymilliárd forintért megvásárolta a start-upot. 2006. júliusban lett meg az egymillió látogató, ami 2008 decemberére kúszott fel négymillióra. A csúcson, 2010-ben 4,5 millió regisztráció volt az iWiW-en, igaz, aktívan ennél jóval kevesebben használták a site-ot. Ugyanakkor ez volt az az év, amely előrevetítette a jövőt: 2010-ben haladta meg először a Facebook-látogatók száma az iWiW-ét. Szabó Márton azt nyilatkozta, hogy nem gondolták volna, hogy Magyarországon ennyien csatlakoznak az oldalhoz, ők a bővülést inkább a több országban kialakuló lokális közösségekben látták – ez az elképzelés végül nem igazolódott be.